loading...
وبلاگ تخصصی جاستین بیبر
پوریا بازدید : 235 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

جاستین به تازگی گفته : لحظه ی خنده داری که مردم

 

باور می کنند من افراد زیر سن قانونی رو به کلاب

 

بردم.شما فکر میکنید ویل (پدر جیدن) به فرزند 14 ساله

 

ی خودش اجازه میده که به کلاب بره؟ من این طور فکر

 

نمیکنم. دوم اینکه این کلاب برای اینکه خودشو ضعیف

 

نشون نده اینطور به مطبوعات گفت ...

 

بدترین تولد من بود چون :
1 . بیلبرها واقعا بیش از حد هل میدادند و بسیار

 

تهاجمی رفتار می کردند و بیش از حد پرخاشگر بودند
2

 

 . من و همه دوستام مجبور به بازگشت به خونه شدیم

 

و لحظه دیوانه کننده ای بود و من تو این لحظه ناراحت

 

بودم

سخنگوی باشگاه پس از ناراحتی جاستین و اعلام

 

بدترین تولدش ، در مصاحبه ای که با شبکه E! داشته ،

 

گفته :

بسیار متاسفم ، شب تولد جاستین رو درک می کنم .

 

اما واقعا مقامات محلی ، قوانین دست ما رو بسته بود و

 

ما به عنوان یک کلاب دارای مجوز باید تابع قوانین باشیم

 

هر چند بر خلاف میل خودمون باشه . ما واقعا دوست

 

نداشتیم اون شب به بدترین تولد اون تبدیل بشه ،

 

جاستین دوست ماست و بعد از این همیشه با آغوشی

 

باز مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت "

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام خواننده خارجی رادوست دارید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 589
  • بازدید کلی : 16,636
  • کدهای اختصاصی

    Justin Bieber

    آیکن های پری دریایی

    آیکن های پری دریایی

    Justin Bieber

    PinkGirl-Icon

    Justin Bieber

    جاستین بیبر

    ♥کدهـآیـ ـ میـس مهلآ ♥

    Biber Lovers

    JuStin Bieber ICon

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    کد هآی رآیگآن مـ ـیـ ـس لـ ـآولـ ـی

    دریآفت کد بآلآ بر برآی وبلآگ

    justin bieber

    Dream High

    JuStin BieBer iCon

    JuStin BieBer iCon

    JB-iCons

    JB-iCons

    JB-iCons